פרויקטור מירון יוסי דייטש: "תודה לציבור על האמון"

מערכת האתר No Comments on פרויקטור מירון יוסי דייטש: "תודה לציבור על האמון"

לאחר ההצלחה בהילולת הרשבי בהר מירון, ממונה הילולא יוסי דייטש אמר במהדורה המרכזית לאבי מימרן: "עם ישראל החזיר את השמחה ליום הזה. אני בן 54 ומגיל 3 אני במירון. תמיד היה בהילולא שמח, אבל מה שהיה השנה זה האמון בציבור, הסדרנים הכירו את הציבור, מי שרצה להתפלל בקבר היה יכול"

צילום: David Cohen/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון, יוסי דייטש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לא כל הכבוד לנו, זו זכות. אמרו לנו שאנחנו נותנים מדי אמון בציבור, אתם מדברים לציבור יותר מדי. פנינו ללב של הציבור וזה הצליח. אני בן 54 ומגיל 3 אני במירון. תמיד היה בהילולא שמח, אבל מה שהיה השנה זה האמון בציבור, הסדרנים הכירו את הציבור, מי שרצה להתפלל בקבר היה יכול"

"אנחנו מאמינים שכמאתיים אלף איש היו בהר, בשנה הבאה נצטרך אם לא יבוא המשיח להתמודד עם זה עוד פעם. אבל מה שאמרנו על עין טובה ומידות, עבד. השוטרים קיבלו את האמון מהציבור, לקחו צעד אחורה והציבור החזיר בחזרה. לדעתי המשטרה לצמצם כוחות"

"היה לנו בבוקר פיק גדול אחרי שהיו טילים מעזה והתנועה נעצרה. היה חשש במשטרה, הניעו אוטובוסים ורכבות לכיוון ההר ולפינוי המוני, אבל הייתה סייעתא דשמיא גדולה. בהתחלה הניאו אותי מלהיכנס לעניין הזה, אמרו לי שבסוף המשטרה תיקח את הפיקוד. אבל הם נתנו אמון רב מהמפכ"ל דרך הממ"ז ועד אגף התנועה והשוטרים. אשתי אמרה לי שזה גם חיזק אותי רוחנית שעסקנו בדבר קדוש"

"גם במזון היה דבר מדהים. אחד מהמנכ"לים של רשתות המזון הגדול עמד ושירת את הציבור, ניקה שולחנות והגיש מזון. ראו שם יישום של מהות היום, מידות ורעות הדדית. דיברתי עכשיו עם השר הרב מאיר פרוש, אמר לי שעשינו דבר גדול שאיננו מובן מאליו. האירוע איננו דווקא לציבור החרדי וזה היה מוצלח. תודה מיוחדת לרב פרוש שחוקק חוק שהאחריות תהיה עליו, כדי שיצליח לנהל את זה. ותודה לעם ישראל".

האזינו



0 תגובות